Disneyland Anaheim - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu Disneyland Anaheim - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Disneyland Anaheim

Blijf op de hoogte en volg Any

24 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag vroeg de wekker gezet om 08.30 uur opgehaald te worden door de LA tourbus om naar Disneyland te gaan. Precies voor de deur ben ik opgehaald en afgezet in Hollywood Highland. Daar aangekomen overgestapt op een ander bus die me naar Disneyland bracht, samen met een man en vrouw van gemiddelde leeftijd uit New Zeeland. We zouden dan om 22.30 uur worden opgehaald en naar ons hotel gebracht. Van 10.00 uur tot 22.30 uur is best wel lang voor 1 dag Disneyland. Aan 1 dag Disneyland heb je meer dan genoeg. Ben ik blij dat ik maar 1 dag kaart had. Het was vandaag erg druk in Disneyland. Ik heb de volgend attracties gedaan. Om te beginnen met Spacemountain. Nou ik heb meerdere Spacemountain meegemaakt zoals in Florida, Parijs en Tokyo. Maar Parijs blijft de beste Spacemountain hebben. Alle attracties in Disneyland waren toegankelijk voor jonge kinderen. Na Spacemountain heb ik de volgende gedaan: Matterhorn Bobsleds, Jungle Cuise, Indiana Jones, Splash Mountain, Pirates Of The Caribbean, Big Thunder Mountain, Pinocchio's Daring Journey, Mr. Toad Wild Ride en It's A small World. Dat waren zo een beetje alle attracties wat ik heb gedaan. Rond 09.00 uur ben ik naar de uitgang gelopen naar de plek waar ik weer zou worden opgehaald. Op de parkeerterrein van de MacDonalds. Even een suikervrije Latte genomen en een Apple Pie. Nog even naar vuurwerk gekeken die om 21.30 uur begon Duurde maar 5 minuten. Rond 22.10 kwam een mannetje naar me toelopen, hij was van LA Tours en vroeg of ik op vervoer van LA Tours zat te wachten. Ik zei: Ja zeker maar heeft u de namenlijst dan, weet u mijn naam. Toen zei hij: ja die heb ik in de bus. Ik dacht ik vraag het maar voor de zekerheid, voor hetzelfde geldt ga ik met een vreemde mee. Maar aangekomen bij de bus zag ik die twee Nieuw-Zeelanders daar zitten en wist dat dit OK was. De buschauffeur was wel een prater, dus de hele busreis heeft hij met de New Zeelanders gekletst. Ik heb alleen maar geluisterd :-). Ik ben keurig netjes afgezet voor de deur van mijn hostel Stay On Main. Ik ga vroeg slapen want het was wel een vermoeide dagje. Morgen kijk ik ff wat ik ga doen. Ik heb in ieder geval nog de planning op mijn lijst zoals: Disney Adventure, Sixflags, Startours. Wordt vervolgd.

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.

Actief sinds 28 Juli 2011