Star Tours Hollywood/Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu Star Tours Hollywood/Beverly Hills - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Star Tours Hollywood/Beverly Hills

Blijf op de hoogte en volg Any

25 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vandaag lekker een beetje uitgeslapen. Mijn dag begon heeeel goed. Ik deed de tv om ongeveer 09.00 uur aan en met het zappen kwam ik kanaal NTC en welk film was daar net begonnen......Yep Speed, Nu was voor mij de ideale moment om goed op te letten bij de metro, dat deel dat zich op het eind van de film afspeelt als Anthony Hopkins en Sandra Bullock de metro ingaan en Keanu Reeves achteraan rent. In de film moest de geld zak bij Station Phersing Square in de vuilniszak gezet worden en dan in de container. Stukje speelt zich ook een gedeelte af bij de Pershing Square station. Heb even een foto gemaakt waar Keanu de metro ingaat. leuke herkenningspunt. Om 11.30 uur ging ik met de metro naar Hollywood Highland, downtown Hollywood, daar heb ik een ticket gekocht op straat voor de StatTours ($ 30,- is ongeveer 25 Euro). Zo'n bus gaan ongeveer 16 mensen in. Leuke tour door de straten van beroemde sterren. We begonnen bij Mulholland Drive, dat is het begin van de sterrenwijk. Huizen die te zien waren zijn onder andere: Michael Jackson, Walt Disney, Justin Bieber, Donald Trump, Katy Perry, Sasha Baron Cohen, Gwen Stefany, Jackie Chan, Bruno Mars. Huizen die wat verder lagen en niet echt te zien waren zijn de huizen van: Wil Smith, Silvester Stallone, Denzel Washington. Een hele leuke tour en wat mij opviel is dat de huizen helemaal niet zo groot zijn als ze op tv lijken, de huizen zien er eigelijk gewoon heel simpel uit. Jammer dat we niet bij het huis van Keanu Reeves zijn gekomen, want dat is natuurlijk mijn favoriet.Nadat de tour klaar was bleef ik nog even bij Hollywood Boulevard hangen, daar heb ik nog een foto uitgeprint van Keanu Reeves met mij. Was heel leuk om te doen. De persoon die de foto van mij maakte heeft gestudeerd in Arnhem. Leuk gesprek gehad. Het is een Iranier die gevlucht is uit zijn land en 7 jaar in Nederland en daarna naar Los Angeles. Hij vertelde mij dat het leven in Nederland wat makkelijker is dan die in Los Angeles, Het was vandaag ook ontzettend warm, rond 34 graden. Morgen wordt het zelfs warmer, Ongeveer 36 graden. Ik ben morgen dan ook van plan om naar Monica Beach te gaan. Ff een dagje strand pakken want heb echt een heel druk vakantie. Ik ga nu ff liggen, het is nu 18.00 uur. Mijn ogen zijn nu erg gevoelig. Moet ff mijn ogen gaan sluiten, dalijk als de zon weg is ga ik ff kijken hoe ik naar Station Greyhound moet lopen. Overmorgen ga ik met de Greyhound naar Las Vegas. Tot laters.

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 115
Totaal aantal bezoekers 23536

Voorgaande reizen:

17 September 2023 - 05 Oktober 2023

USA / French Polynesia

18 September 2022 - 05 Oktober 2022

Sint Maarten

16 September 2021 - 02 Oktober 2021

Aruba-Curacao

16 September 2019 - 07 Oktober 2019

Los Angeles - Honolulu - Dallas

21 September 2016 - 06 Oktober 2016

Pretpark vakantie Spanje & USA

21 September 2014 - 27 September 2014

Een weekje Salou/Barcelona

19 September 2012 - 22 September 2012

ff naar Madrid

11 September 2011 - 13 Oktober 2011

Rondreis Japan 2011

27 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weekie New York

19 September 2010 - 26 September 2010

relaxen in Chersonissos

16 April 2009 - 20 April 2009

long weekend Lisboa

14 September 2008 - 03 Oktober 2008

Pretpark bezoeken in Orlando, Florida

17 September 2007 - 05 Oktober 2007

relaxen in Italia

19 September 2006 - 26 September 2006

Pretpark Salou

Landen bezocht: