Safari Tour - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Any Pereira - WaarBenJij.nu Safari Tour - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Safari Tour

Blijf op de hoogte en volg Any

01 Oktober 2021 | Curaçao, Willemstad

Vanochtend ben ik in 05.30 uur opgestaan om naar ADC te gaan om te testen. Maar je moet je eerst aanmelden en dan een afspraak naken. Ik kreeg een folder bij mijn hotel ben ik de site gaan downloaden om een afspraak te kunnen maken helaas was er geen plek meer voor vandaag of zaterdag, dus dan maar een sneltest bij Lion Dive Hotel. Heb vaochtend afscheid genomen van Iloda. Echt een schat die alles voor je regelt. Zij is de receptioniste van 't Klooster. Door haar heb ik activiteiten kunnen doen. Ik werd om 08.30 uur opgehaald door Howard, echt een Nice Guy. Ik was de eerste passagier, daarna bij Sambil de volgende klanten opgehaald, een echtpaar uit Nieuwkerk aan den IJssel. Nienke is politie agente en Edwin is ondernemer. We zijn eerst bij een oude airport geweest, echt niet te doen met een gewone auto. Daarna zijn we de grotten ingegaan waar vleermuizen waren, daarna een gevaarlijke weg, we zijn nog langs het huis van Howard gereden, hij wil in de toekomst een koffiebar gaat beginnen aan zijn huis en wil het Howz gaan noemen. Dus Edwin tegen mij: is hij niks voor jou. Hahahaha wat een grapjas die Edwin, bij het uitstappen vroeg Edwin aan Howard of hij getrouwd was, Howard zegt nee, op een gegeven moment zei Edwin dat ik met flonkerende ogen naar Howard keek en nog vrijgezel ben. Toen zei ik: nee ik val op vrouwen en Howard zei: ik val op mannen en mijn vriend woont in Venezuela en we willen gaan trouwen. Hahagagagvahhav dit was echt grappig, ik heb ook gelijk gezegd dat ik geen lesbienne ben maar was wel erg grappig. En toen kwamen we bij een tent waar we gingen lunchen, een oude Plantage. Super mooi en indrukwekkend om te zien. De wegen hobbelig en heeeel stijl. Howard stopte de auto even, naar op zo'n manier dat er zo van de klif af konden glijden. Edwin maakte nog een grap dat als Howard de remmen vergeet dat we morgen in de krant komen: '3 Nederlandse toeristen van de klif afgegleden in een Jeep'. Ik heb echt net hun gelachen. We zijn daarna ook naar Playa Grandi gegaan, ff schildpadden spotten en daarna ff wat gaan drinken. Howard deed even wat vliegtuigpraatjes door de microfoon alsof we in een vliegtuig zaten, op een gegeven moment zei hij: Cabincrew take tour seat. En toen gaf hij vol gas met die Jeep. Heerlijk was dat. Nienke riep nog: Mayday Mayday. Hahhah was een geslaagde dag. Howard wil gaan trouwen met een Venezulaan maar door strenge controle krijgt de Venezolaan geen visum om naar Curaçao te mogen. Howard heef Edwin en Nynke afgezet bij Sambil. Ik ben daarna door Howard afgezet en vond de $20 tip meer dan waard. Hoop dat het voor hem lukt zijn partner naar Curaçao te halen. Bij aankomst hotel ben ik een afspraak gaan maken voor een test bij ADC, bij Hotel Lions vlakbij Mambo beach. Ik kan zaterdag 2 oktober terecht tussen 09.00-10.00 uur. Daarna naar de kapper gegaan, haar gewassen, gefohnt en gestyled, dat alles voor 55 gulden Heb 's avonds gegeten bij mijn hotel, een 3 gangen menu voor NAF 65,-. Heel goedkoop. Heb gelukkig ook de vrouw van Kokkies Catering gezien en de kinderen. Was leuk om haar weer gezien te hebben en haar gedag gezegd. Toen ben ik maar vroeg gaan slapen want de volgende dag moest ik vroeg op en ook alvast beginnen met inpakken. Iloda en Isabel zijn de receptionistes van Hotel 't Klooster, super lieve en behulpzame meiden. Iloda had ik al gedag gezegd, van Isabel neem ik morgen afscheid.

Verslag uit: Curaçao, Willemstad

Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 16
Totaal aantal bezoekers 23536

Voorgaande reizen:

17 September 2023 - 05 Oktober 2023

USA / French Polynesia

18 September 2022 - 05 Oktober 2022

Sint Maarten

16 September 2021 - 02 Oktober 2021

Aruba-Curacao

16 September 2019 - 07 Oktober 2019

Los Angeles - Honolulu - Dallas

21 September 2016 - 06 Oktober 2016

Pretpark vakantie Spanje & USA

21 September 2014 - 27 September 2014

Een weekje Salou/Barcelona

19 September 2012 - 22 September 2012

ff naar Madrid

11 September 2011 - 13 Oktober 2011

Rondreis Japan 2011

27 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weekie New York

19 September 2010 - 26 September 2010

relaxen in Chersonissos

16 April 2009 - 20 April 2009

long weekend Lisboa

14 September 2008 - 03 Oktober 2008

Pretpark bezoeken in Orlando, Florida

17 September 2007 - 05 Oktober 2007

relaxen in Italia

19 September 2006 - 26 September 2006

Pretpark Salou

Landen bezocht: