Santa Monica Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu Santa Monica Beach - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Santa Monica Beach

Blijf op de hoogte en volg Any

26 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Gisteravond ging ik best wel vroeg naar bed, om precies te zijn om 20.00 uur, was gelijk in slaap gevallen met tv aan. Waarschijnlijk had ik het gewoon nodig, ik denk dat het door de hitte komt, overdag is het hier zo 34 graden, vandaag was de temperatuur 36 graden. Mooie dag om naar de beach te gaan. Vanochtend eerst ontbeten en toen ff mijn route uitgestippeld hoe ik morgen naar de Greyhound-station moet lopen. 1 rechte stuk vanaf hotel waar ik verblijf naar de Greyhound-station, ongeveer 25 minuten lopen. Je loopt langs 1 van de armste wijk van LA. Het leek wel de tentenkamp van Calais..Dat zijn de zwervers die zich regen de hitte beschermen. Na 25 minuten te hebben gelopen heb ik de Greyhound-station gevonden. Morgenochtend moet ik er namelijk om 07.45 uur zijn. Om naar Las Vegas te gaan, een rit van ongeveer 5 uur. Nadat ik de station heb gevonden en weet hoe ik moet lopen liep ik naar de Phersing Square-staion om naar Union Station te gaan, is maar 2 haltes. Van daaruit de bus naar Santa Monica beach gepakt, een rit van ongeveer 40 minuten. Daar aangekomen liep ik naar de Pier om wat te eten/drinken. Het lijkt een beetje op Scheveningen maar dan kleiner. Even daar lekker op de strand gelegen, helaas niet het water in, niet slim als je alleen bent want wie gaat er op je spullen letten als je de water ingaat. Na een paar uur ging ik de bus terugpakken, zo ongeveer om 17.15 uur ben ik vertrokken met de bus richting Union Station, ik kwam pas om 19.30 uur op Union-station, stond heel lang in de file. Erg druk op de weg. Ook op de snelweg. Toen de metro richting Hollywood Highland gepakt speciaal voor de milkshake van In-N-Out. De lekkerste milkshake die ik ken. Daar kan MacDonalds niet tegenop. Voordat ik bij In-N-Out arriveerde zag ik hele grote lampen met security op de Hollywood Boulevard. Ik weet niet waar het voor was maar volgens mij verwachten ze daar sterren of zo. Ben niet blijven staan, ging gewoon mijn Milkshake halen. Op de terugweg richting de metro kwam ik Samuel L. Jackson nog tegen, er stonden een paar meiden om hem heen. Heb voor de rest geen foto van 'm gemaakt of zo. Wel leuk trouwens om Samuel te zien. Een hele gewone down-to-earth mannetje zonder sterallures. Toen de metro gepakt richting Phersing Square en keer op keer verbaasd het mij al die daklozen te zien. Er zijn niet alleen daklozen maar ook gekken. Mensen met een tik. Nou ik ga nu ff slapen en morgen vroeg weer op richting Las Vegas. Laters!

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 127
Totaal aantal bezoekers 23547

Voorgaande reizen:

17 September 2023 - 05 Oktober 2023

USA / French Polynesia

18 September 2022 - 05 Oktober 2022

Sint Maarten

16 September 2021 - 02 Oktober 2021

Aruba-Curacao

16 September 2019 - 07 Oktober 2019

Los Angeles - Honolulu - Dallas

21 September 2016 - 06 Oktober 2016

Pretpark vakantie Spanje & USA

21 September 2014 - 27 September 2014

Een weekje Salou/Barcelona

19 September 2012 - 22 September 2012

ff naar Madrid

11 September 2011 - 13 Oktober 2011

Rondreis Japan 2011

27 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weekie New York

19 September 2010 - 26 September 2010

relaxen in Chersonissos

16 April 2009 - 20 April 2009

long weekend Lisboa

14 September 2008 - 03 Oktober 2008

Pretpark bezoeken in Orlando, Florida

17 September 2007 - 05 Oktober 2007

relaxen in Italia

19 September 2006 - 26 September 2006

Pretpark Salou

Landen bezocht: