Borrelen met Jo Ann Kock - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Any Pereira - WaarBenJij.nu Borrelen met Jo Ann Kock - Reisverslag uit Aruba, Aruba van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Borrelen met Jo Ann Kock

Blijf op de hoogte en volg Any

22 September 2021 | Aruba, Aruba

Uterlijk vandaag moest ik mijn PCR test gaan doen. Dus vanochtend vroeg opgestaan om wéér met TUI te gaan bellen om te weten waar ik die test moest doen en of het al bekend is hoelaat ik morgenochtend word opgehaald om naar Airport te gaan. Ik kreeg een hele aardige dame aan de lijn, Celyna, die haar best deed mij te helpen, dat heeft ze ook erg goed gedaan. De medewerkster die ik de dag ervoor aan de lijn had was helemaal niet behulpzaam, ze poeierde mij zelfs af. Ik vroeg haar of ik op de lijst stond om opgehaald te worden want had wel voor transfer betaald. Ze zei: de tijden krijg je vandaag (21-9) of morgen (22-9). En dat ik nog een bericht zou krijgen waar ik mij moest laten testen, moest ze even navragen, ik stond uiteindelijk 12 minuten in de wacht. Ze kwam terug en zei dat ze mij hierover terug zou bellen, dat was gisteren en niks gehoord en ook vandaag niet, vandaar dat ik dus vandaag weer belde. Had wel een bericht gestuurd naar de reisleiding voordat ik ging bellen en gelijk gevraagd mij geen standaard bericht te sturen (bericht is telkens hetzelfde met link naar de website) want de info die ik nodig had stond niet in Mijn Tui-app. Gelukkig had ik vandaag Celyna aan de lijn en zij bevestigde mij dat ik niet op de lijst stond, een foutje van TUI dus. Ook op mijn bevestiging stond dat ik met Hanh Air Technologies zou vliegen. Maar ook dat klopte niet want ik schijn dus met Divi Divi Air te gaan vliegen. Fouten op fouten van TUI. En gelukkig kon Celyna mij vertellen dat ik om 08.00 uur opgehaald zou worden. Ik kreeg van Celyna ook een SMS waarin staat waar ik me kon laten testen. Ik ben vanochtend naar Oranjestad gaan lopen om eerst naar Starbucks te gaan en dan taxi naar Palm Beach Plaza waar ik die test moest afnemen. Ook de knul die reizigers ging registeren en afrekenen was erg onbeschoft. Nadat ik die test, uur of 11.48 was dat en zou binnen 20 uur de test resultaat ontvangen. Spannend. Heel even rondgelopen bij Palm Beach en uiteindelijk taxi teruggenomen naar mijn hotel waar ik ff ging zwemmen in het hotel van TOTT. Taxi chauffeur had helemaal niks met Nederlanders omdat het racisten zijn, onder andere met de dood van Mitch Henriquez, toen vermoord door Haagse agenten in het Zuiderpark in 2015. Zometeen ga ik naar Café Chaos waar ik met JoAnn heb afgesproken. JoAnn en ik hebben lekker geborreld en daarna siteseeing gedaan door Aruba en zelfs langs het huis van JoAnn gereden. Was heel leuk. We zouden ook bij Zeerovers gaan eten naar daar was de tijd te kort voor, ze had nog een verjaardag van haar nicht. Al met al erg leuk gehad met JoAnn, ik kom zeker terug naar Aruba. Zojuist kleren gewassen en is nu aan het drogen in de droger en dan inpakken om morgen vroeg op te staan. 08.00 word ik opgehaald door een bus die mij naar Airport gaat brengen. Ik heb vanavond 20.00 uur bericht gekregen dat ik Negatief ben getest. Even nog druiven en sinaasappel eten en dan is er koelkast ook weer leeg. Tot snel Aruba!!

Verslag uit: Aruba, Aruba

Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.