Sixflags over Texas - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu Sixflags over Texas - Reisverslag uit Dallas, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Sixflags over Texas

Blijf op de hoogte en volg Any

28 September 2019 | Verenigde Staten, Dallas

Voor mij doen heb ik vandaag uitgeslapen. Ben in 09.00 uur wakker geworden. Rustig aan gedaan. Om 12.10 uur ging ik weg. Ik vroeg aan de receptie hoelaat er een trolleybus naar Sixflags en ze zei: nu! Ik ging heel snel naar de bushalte voor de deur. En personeel van het hotel zei dat ik beter in de schaduw kan wachten en als de bus aan komt rijden sterk ik mijn hand op. Even later kwam er een trolleybus hard aan rijden en reed mij voorbij. Ik naar b de receptie om te vertellen dat de bus mij voorbij reed. De (bijdehante) receptioniste zei dat ik ook bij de halte moest wachten, dus ik zei geïrriteerd: nee jou collega heeft gezegd in de schaduw te v wachten. Uiteindelijk heeft die mannelijke collega mij naar Sixflags gebracht. Heel erg dichtbij. Een leuke pretpark. Ben rond 21.00 uur weggegaan en om 22.00 uur zou de Trollybus komen, om 00.00 uur de laatste bus. Maar ik stond bij de Pick-up Area te wachten waar helemaal geen Trollybus komt. Uiteindelijk heb ik de hotel gebeld om te vragen waar ik moest wachten voor de Trollybus, dat wisten ze mij niet te vertellen dus heb ik het aan een verkeersregelaar gebeld, hij vertelde mij dat ik aan de andere kant moest wachten. Ik ben daarnaartoe gelopen en inderdaad daar was een trollystophalte maar er zat daar helemaal niemand dus ik vroeg me af of er wel nog wat rijdt. Ben op een bord gaan kijken en blijkt, het was inmiddels 22.30 uur dat de laatste bus om 22.90 uur reed (als de park om 22.00 uur dicht zou gaan). Maar park ging nu later dicht ivm Halloween. Er ging toevallig een vrouw op het bankje zitten en ik vroeg haar of zij het nummer van een taxibedrijf heeft, ik heb met haar telefoon een taxi gebeld en afgesproken mij op de pikken bij de trollystop at the gas station. Dan zou mij 20 dollar kosten. Ok geen probleem. Even later kwam er een chauffeuse van elde Trollybus aangelopen en vroeg of ik op een Trollybus zat te wachten. Ik zei: ja zat te wachten want inmiddels heb ik een taxi gebeld. Erg jammer dit, maar ja. Het duurde wel erg lang voordat de bus kwam dus heb ik weer gebeld. Die chauffeur zei geïrriteerd waar ik bleef en dat hij al een half uur op mij zat te wachten. Ik zei op een rustige toon: ik sta nog steeds hier op jou te wachten. Na een paar keer hem terug te hebben gebeld en ik inmiddels naar de andere kant van Sixflags ben gelopen heb ik bij Subway afgesproken waar hij even later aan kwam rijden. Misschien doordat ik zo rustig bleef ging hij steeds aardiger tegen mij doen. Op een gegeven moment zei hij na ieder zin: My friend!! Yeah right. Hij heeft mij keurig netjes afgezet in het hotel, hey was inmiddels 01.00 uur, ben gelijk gaan slapen. Wat een dag. Deed me gelijk denken aan Sixflags in LA. Toen ik bij het park wegging reed er ook geen ov meer omdat het op een zondag was. Moest ik uiteindelijk ook een taxi pakken. Hmmm Sixflags ha!! Hey was wel een ontzettend leuk park. Ik kom zeker terug maar wel met autohuur.
Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 34
Totaal aantal bezoekers 23536

Voorgaande reizen:

17 September 2023 - 05 Oktober 2023

USA / French Polynesia

18 September 2022 - 05 Oktober 2022

Sint Maarten

16 September 2021 - 02 Oktober 2021

Aruba-Curacao

16 September 2019 - 07 Oktober 2019

Los Angeles - Honolulu - Dallas

21 September 2016 - 06 Oktober 2016

Pretpark vakantie Spanje & USA

21 September 2014 - 27 September 2014

Een weekje Salou/Barcelona

19 September 2012 - 22 September 2012

ff naar Madrid

11 September 2011 - 13 Oktober 2011

Rondreis Japan 2011

27 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weekie New York

19 September 2010 - 26 September 2010

relaxen in Chersonissos

16 April 2009 - 20 April 2009

long weekend Lisboa

14 September 2008 - 03 Oktober 2008

Pretpark bezoeken in Orlando, Florida

17 September 2007 - 05 Oktober 2007

relaxen in Italia

19 September 2006 - 26 September 2006

Pretpark Salou

Landen bezocht: