Salou strand - Reisverslag uit Salou, Spanje van Any Pereira - WaarBenJij.nu Salou strand - Reisverslag uit Salou, Spanje van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Salou strand

Blijf op de hoogte en volg Any

26 September 2014 | Spanje, Salou

Vandaag naar Salou strand geweest, lekker weertje, niet het zwemwater ingegaan helaas ivm snee in mijn teen. Ik was om 10.00 uur al op het strand, er kwam gelijk 3 tal chinezen (niet tegelijkertijd) naar me toe om te vragen of ik message wil. Ik heb afgewezen, 1 vrouwtje bleef aandringen en ik zei dat ik wel om 12.00 uur een massage zou willen. Ze vertelde haar naam (Lyna) en dat ik naar haar moest vragen. Om 11.00 uur kwam een ander Chinees vrouwtje bij me aandingen of ik een massage wilde, en begon mijn schouder te masseren en vertelde me dat ik echt een massage nodig had. Ik kon er alleen om lachen en vertelde haar dat het niet nodig is. Om 11.30 uurkwam Lyna bij me aan en zei ´messagie´. En ik ze: no....Ze keek me zo verbaasd aan ik vroeg aan haa: ´Lyna?´. Ze zei: Si. Dus heb ik me laten masseren door haar. Hahahh ze kon waarschijnlijk niet wachten, tja concurrentie is groot, er waren veeel chinezen die massage aan de strandgasten wilde geven voor 10 euro. Het was wel heerlijk. Even later kwam er een Afrikaan langs met zonnebrillen, of ik die wilde kopen. Ik sloeg af. Weer even later een ander Afrikaan die parfum verkocht. Ook die sloeg ik af. Er liepen daar verschillende Afrikaanse vrouwen om je haar in te vlechten. Ik sprak 1 vrouw aan en ze zei: ´whole hair´. Ik vroeg haar: ´how much´. Ze vroeg aan haar collega wat ze er voor moest vragen en haar collega zegt tegen mij: 60 euro. Ik zeg tegen haar: wat? 60 euro´s??. Ze zei: ´in de shops you pay morer´. Ik zei tegen haar: that isnt true, in the shop over there its 50 euro´s. Ze zei tegen me: ok 50 euro. Dus ik zei: ´no forget it, how much is half hair´. Ze zei: 25 euro. Dus ik zei: ´ok its better do half hair´. Dus heb ik half hair gedaan. Terwijl de vrouw mijn haar begint te vlechten zegt ze naardat ze 2 vlechten had gedaan. ´One moment....police´. Dus terwijl ik op de strandbed zat is zij op de zand gaan zitten. Politie zitten die vrouwtjes op de hielen. Er kunnen 2 dingen zijn: of politie pakt ze op omdat ze illegaal aan het werk zin, of ze zijn illegaal in het land. Vrouwtje kwam uit Senegaal. Er lopen in Salou heeel veel mensen uit Afrika die illegaal aan het verkopen zijn, net als chinezen. Uiteindelijk is mijn haar half ingevlochten, ben er wel blij mee. Heb aardig in de zon gezeten waardoor ik nu verbrand ben. Morgenochtend ga ik met de bus naar Barcelona City, waar ik zal blijven tot een uur of 16.00 en dan vertrek richting luchthaven Barcelona. Het zit er weer op in Salou. Ik heb nog even getwijfeld of ik nog een dagje naar Port Aventura zal gaan morgen, maar het is de moeite niet waard. Entree is 45 euro en dan kan ik blijven van 10.00-15.00 uur, want het is nog een uurtje rijden naar Barcelona met de trein. Jammer, over een paar jaartjes maar weer. Dit was het weer voor vandaag. Ik heb genoten hier in Salou. Echt een leuk plek voor ouderen die willen overwinteren. Er is nu een optreden van een spaans volkszanger, zaal ziet er wel zielig uit, zijn maar welgeteld: 3 mensen in de zaal. Gisteravond was het propvol. Jammer hoor. Ik vond het gisteren echt heel gezellig. Maar ja waarschijnlijk zijn al die oudjes op de boulevard aan het lopen. Ik ga zo slapen, morgen vroeg weer op. Laters....

Verslag uit: Spanje, Salou

Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.

Actief sinds 28 Juli 2011
Verslag gelezen: 930
Totaal aantal bezoekers 23549

Voorgaande reizen:

17 September 2023 - 05 Oktober 2023

USA / French Polynesia

18 September 2022 - 05 Oktober 2022

Sint Maarten

16 September 2021 - 02 Oktober 2021

Aruba-Curacao

16 September 2019 - 07 Oktober 2019

Los Angeles - Honolulu - Dallas

21 September 2016 - 06 Oktober 2016

Pretpark vakantie Spanje & USA

21 September 2014 - 27 September 2014

Een weekje Salou/Barcelona

19 September 2012 - 22 September 2012

ff naar Madrid

11 September 2011 - 13 Oktober 2011

Rondreis Japan 2011

27 Mei 2011 - 04 Juni 2011

Weekie New York

19 September 2010 - 26 September 2010

relaxen in Chersonissos

16 April 2009 - 20 April 2009

long weekend Lisboa

14 September 2008 - 03 Oktober 2008

Pretpark bezoeken in Orlando, Florida

17 September 2007 - 05 Oktober 2007

relaxen in Italia

19 September 2006 - 26 September 2006

Pretpark Salou

Landen bezocht: