Van Las Vegas naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu Van Las Vegas naar Los Angeles - Reisverslag uit Los Angeles, Verenigde Staten van Any Pereira - WaarBenJij.nu

Van Las Vegas naar Los Angeles

Blijf op de hoogte en volg Any

30 September 2016 | Verenigde Staten, Los Angeles

Vanochtend om 09.15 uur met de Greyhound terug naar Los Angeles. Een rit wat iets langer gaat duren dan toen ik naar Las Vegas ging. Dit omdat we extra stops hebben zoals in Barstow en San Bernadino. Aangekomen in LA om 15.30 uur, half uur eerder dan gepland.Las Vegas was leuk voor 3 dagen, niet langer. Rit van Las Vegas naar San Bernadino zat een spaanstalig jongen naar mij. Hij stapte in San Bernadino uit. Toen kwam er een meisje naast mij zitten, man man man, wat had zij een sterk parfum op....ieuwww......om misselijk van te worden. Gelukkig duurde de rit ongeveer nog 1,5 uur naar downtown Los Angeles. Wat nog op mijn planning staat is: Santa Monica Beach (zaterdag), Sixflags (zondag) en Star Tours (maandag). Ik bewaar Disney Adventure maar voor volgend jaar. Ja ben wel van plan volgend jaar weer te komen maar dan Los Angeles-San Fransisco. Ben even een tentje gaan zoeken om te gaan eten. Ik slenter dus door de stad. Druk op straat, ook heel veel politie op ieder hoek van de straat. Tja downtown LA. Kom ik bij Joe's restaurant, een soort KFC. Terwijl ik op de bord kijk wat ze hebben staan er 2 jongens achter mij. Ik laat ze voor, maar ondertussen sta ik achter ze en kijk naar hun. Begin ik toch spontaan in de lach te schieten, zie ik 2 boys, van die ene boy met z'n snorretje zei mij al genoeg. hahahah leek wel die zanger van YMCA, maar dan een blanke...Erg grappig om te zien. Heb uiteindelijk Jalapeno-poppers besteld en een minute maid. Ieuwwwww nooit meer die poppers, die waren echt te smering. Ik heb doosje weer dichtgedaan, natuurlijk niet weggegooid want er zijn zoveel daklozen op straat. Ik heb doosje aan de eerste de beste bedelaar gegeven. Die vind je in no-time op straat. Dus kan een zwerver een beetje eten. En wat ziet ik onderweg naar mijn hotel: Hi sushi......tjonge, morgen ga ik daar gelijk eten. Morgen weer een dag. Laters

Verslag uit: Verenigde Staten, Los Angeles

Any

Omdat ik 21 september 2011 40 wordt en GEEN suprise-party wil heb ik er voor gekozen om jarig te zijn in Japan. Mijn hoog op het lijstje vakantieland. Nu in praktijk even kijken hoe het daar is.

Actief sinds 28 Juli 2011